אז איך זה עובד?
ניפגש על כוס קפה או נקיים שיחה בסקייפ / זום כדי להכיר את העסק שלך ואת הצרכים.
ביחד, נגדיר את המשימות שאותן אקח על עצמי ואת הדרך שבה הן יעשו – בהתאם לצרכים הספציפיים של העסק שלך.
השירות שלי ניתן מרחוק, מהמשרד שלי, כך שאין שום צורך בפינוי מקום בעסק שלך.
ברגע שנחליט על תחילת עבודה משותפת נעשה עוד כמה הכנות:
-
אצטרך ממך גישה למערכות ולחשבונות שאיתם העסק עובד (כמו: מיילים, דרופבוקס, מערכת דיוור, מערכת ניהול)
-
אם יהיה צורך בשירות של מענה לטלפונים – נצטרך קו טלפון ייעודי אליו יגיעו שיחות הטלפון או שנחליט על העברת שיחות (בשעות הפעילות שלי, שהן 8:30-16:30)
מה עוד חשוב לדעת?
-
התקשורת ביננו תתבצע במיילים / וואטסאפ – לפי מה שנחליט מראש בינינו.
במידת הצורך נתאם שיחה תקופתית לצורך עדכונים שוטפים. -
בסוף כל חודש אעביר לך דו"ח מפורט שמסכם את כל שעות העבודה שבוצעו במהלך החודש.